jueves, 21 de octubre de 2010

Soledad no deseada

Él también está solo entre mucha gente.


Salir a la calle. Caminar con las manos en los bolsillos. En el cuello, mi pañuelo. Ese que te gusta porque dices que huele a mí. Miro hacia el suelo, sin saber a dónde voy, simplemente ando. Y mientras suena algún guitarrista soñador en mi iPhone, pienso en ti. Es como si estuvieses a diez mil años luz de aquí. Pero estás tan cerca, que parece que te esté escuchando. En ese momento, una brisa de aire frio me atraviesa. Simplemente avanza sin mirar lo que deja atrás. Arrastrando todo lo que se pone en su camino. Arrastrándome a mí.

Pero por mucho que pida auxilio, no lo encontraré. Ahí es cuando me doy cuenta que estoy solo en medio de un montón de gente.

¿Alguien se dará cuenta? ….

2 comentarios:

A. dijo...

Segurament ningú no se n'adoni... Avui en dia tothom va amb la vista fixada a terra i dintre del seu món... No sé si dir-te que és trist o simplement que és el que hi ha... :) Tot i que és veritat que si busques una mica, sempre hi ha una orella disposada a escoltar-te, poc o molt coneguda, però si la necessites, sempre la trobes.

Torna a ser Girona la foto, oi? és genial, m'agrada molt! :)

A.

Pd. pura casualitat, però sempre veig les entrades gairebé al moment que les publiquis...! :)

Eliza Esteban dijo...

No se com ho fas però les teves disertacións filosófiques hem possen els pèls de punta...
No crec que hi hagui ningú sol, ho podem pensar de vegades, quan estem tristos, amb la autoestima baixa, però en el mateix moment en que penses en la teva soledat, algú està pensant en tu. Encara que des de Girona no escoltis els meus pensaments.. no hi ha un dia en que no m'enrecordi de tu.
Mai estaràs sol mentre el meu cor bategi.