miércoles, 24 de febrero de 2010

Un cafè amb llet...


Ara mateix, moltes coses giren al meu cap. No se a on mirar, ni tan sols si mirar...

Recordo amb nostàlgia els dies que vaig passar amb tu... ¡T'odio! per el mal que m'has fet, i que encara avui hem fas... ¡T'estimo! per tot el que m'has donat a canvi de res i que avui ja no hem dones...

Pot ser, escriure els meus sentiments sobre un paper i deixar-te'ls emportar lluny, durant molt de temps i amb ell, no va ser el millor... Ho sento, no soc perfecte. I jo com un ximple esperant que arribessis per a parlar-ne. Confiava en tu... I m'has defraudat...

Avui et dic a la cara que et trobo a faltar, i només hem contestes amb absurdes excuses que ambdós sabem que no són certes...

I hem fa molt de mal haver-me d'assabentar del que et passa per a terceres persones. però pot ser m'hauré d'acostumar a viure sense tu... o tu sense mi...


Te odio, como nadie en este mundo te odiará. Te odio, como no se puede odiar a nadie más.... - Los seis dias

5 comentarios:

Estela dijo...

ai Daniel de mi vida y de mi corasón! como me escribes estas cosas tan tristes???
con to lo alegre y vivo que tu eres!! toma q toma q tomaaaaaa q tengo er _ _ _ _ de gomaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! (8) XDD

y a la persona esa a la que le dedicas eso, QUE LE FOTIN!! home! vas a estar tu así.. mira, al ENANO ese y la persona responsable de eso.. FUCK THEM!!

=):D

Anónimo dijo...

buff..esto si que me a matado eh danielituus...
pero como yo digo..hay cosas que mejor dejar atras!!!!!!!!!!

(LLL)

LAIA!!!

pd;ves hoy no me tienes que decir que me pase haha:)(L)

Pauliita! dijo...

Dani...no tendriia q haber leido esto...xq el primer parrafo...me hace llorar, ya sabes tu...
Teqiieroo!

y q se acostumbre a estar sin ti!
Guapo!

eeLi dijo...

ya saps el que opino d'aquesta situació.. i també saps que yo, pasi el que pasi, plogui, nevi o hi hagui una bomba atómica, estaré al teu costat dia tras dia, any tras any, a cada llágrima i a cada somriure...(L)

Ullets dijo...

Espero que m'expliquis això, un día fent un café tranquilam,ent, que jo dimarts acabo els examens! =)

M'alegro que t'agradessin Los Seis Días! ^^

Mua!!